Frontespizio | Details PDF |
1-2 |
Indice | Details PDF |
3-4 |
Emozioni | Details PDF |
5-6 |
Gli elementi nostalgici dei punta-e-clicca italiani degli Anni Dieci = Nostalgic elements in Italian point-and-click video games of the 2010s | Details PDF |
Francesco Toniolo, Stefano Giovannini | 81-98 |
Niente sarà più come prima. Il Covid-19 come narrazione apocalittica di successo = Nothing will ever be the same: COVID 19, an apocalyptic narrative of success | Details PDF |
Luigi Giungato | 99-122 |
Percorsi di Ricerca | Details PDF |
123-124 |
Beyond screens, beyond borders. Il caso SKAM = Beyond screens, beyond borders. SKAM, a case study | Details PDF |
Giuliana C. Galvagno | 125-135 |
Colophon | Details PDF |
136 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Non opere derivate 3.0 Italia License.
This work is licensed under a Creative Commons Attribuzione - Non commerciale - Non opere derivate 3.0 Italia License.